הצהרת נגישות
נגישות באתר, נגישות בארגון – סניפים ושירות
[הצהרת הנגישות עודכנה בתאריך דצמבר 2024]
קלרם בע"מ ("קלרם" או "החברה") מפעילת אתר האינטרנט בכתובת https://www.kalram.co.il ("האתר" או "אתר האינטרנט של קלרם") היא מהחברות המובילות בתחום ההגנה ההיקפית למגזר המוסדי.
קלרם פועלת רבות על מנת להנגיש את הארגון ואת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלות על מנת לקדם שוויון זכויות ושקיפות כלפי אנשים עם מוגבלות. קלרם רואה חשיבות ליצירת חוויית שירות חיובית לכלל לקוחותיה בכל ערוצי הפעילות. בהתאם למחויבות זו ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח-1998, ותקנותיו, קלרם מבצעת התאמות נגישות בסניפים, בשירות ובאתר האינטרנט שלה בליוויי יועצי נגישות ועוד גורמים מקצועיים, על מנת לאפשר שירות מלא, מהיר ויעיל.
נגישות אתר האינטרנט של קלרם
מהות אתר אינטרנט נגיש
אתר אינטרנט נגיש, הינו אתר המאפשר לאדם עם מוגבלות, לגלוש באותה רמת יעילות והנאה כגולשים אחרים, תוך שימוש ביכולות המערכת עליה הוא פועל ובאמצעות טכנולוגיות מסייעות לנגישות .
ביצוע התאמות הנגישות באתר האינטרנט
התאמות הנגישות באתר בוצעו בהתאם לסימן ג': שירותי האינטרנט בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג 2013, לתקן הישראלי ת"י 5568 המבוסס על הנחיות WCAG 2.0.
האתר תומך בשימוש בטכנולוגיות מסייעות כגון תוכנות הקראת מסך, בגלישה בעזרת מקלדת על ידי שימוש במקשי ה-Tab וה-Shift+Tab למעבר בין קישורים, מקשי החיצים, מקש ה-Enter לבחירה, מקש ה-Esc ליציאה מתפריטים וחלונות, לחיצה על H או על מספר למעבר בין כותרות.
האתר נבדק מידי תקופה כדי להבטיח את תחזוקת נגישות האתר.
ישימות מיטבית לנגישות באתר האינטרנט
באתר אינטרנט זה, ניתן לגלוש בצורה מיטבית ונגישה באמצעות הדפדפנים הנפוצים ומומלץ להשתמש בדפדפנים הבאים:
Chrome, Internet Explorer 10/11, Edge, Firefox , Safari
ובתוכנות קוראות מסך:
NVDA למשתמשי Windows ומערכת ההפעלה של מקינטוש Mac OS X.
הסדרי נגישות ב'ארגון'
נגישות בסניפים
אלו הסדרי הנגישות בסניפי החברה המפורטים מטה:
הסניף | כתובת | כניסה נגישה | ריהוט נגיש | שילוט | חניית נכים |
ראשי | המוביל 3 א.ת ציפורית | יש | יש | יש | יש |
דרישות נוספות בתאום עם אחראי נגישות של החברה.
נגישות בשירות
שירות לקוחות נגיש –
בסניפי החברה המונגשים כמפורט בטבלה מעלה, עובדי הארגון אשר מעניקים שירות ללקוחות עברו הדרכה והכשרה בהיבטים של מתן שירות לאנשים עם מוגבלות וקיבלו כלים בקשר למתן שירות נגיש ואופן טיפול בפניות של לקוחות בקשר עם שירות נגיש. במחלקותיהם יש דלפקי שירות מונגשים ומערכות עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה וגם אוזניה למי שאין מכשיר שמיעה או שאין מצב T במכשיר השמיעה. כדי ליהנות ממערכת העזר יש להעביר את מכשיר השמיעה למצב T או להשתמש באוזניה הרגילה.
המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה ולא מוסיקת רקע
דרכי פניה לבקשות, תקלות נגישות והצעות לשיפור:
יש לכם שאלות, הערות, הצעות, זקוקים לעזרה או במידה ומצאתם באתר האינטרנט בעיה בנושא הנגישות, אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך רכז הנגישות של הארגון:
- שם: [אלה] .
- טלפון: [04-8415533].
- דואר אלקטרוני: [office@kalram.co.il].